Commercieel administratief bediende (vestiging Zele)

Administratief Commercieel Bediende – Zele

Wie zijn wij?

Belgian Car Parts is een bloeiend, dynamisch bedrijf, met twee vestigingen in Zwevegem en Zele, dat gespecialiseerd is in de verdeling van originele wisselstukken voor een heel gamma aan automerken.

We focussen ons hierbij vooral op onderdelen van Peugeot, Citroën, Opel, Fiat, Alfa, Lancia, Chrysler, Jeep, Dodge, Kia, Chevrolet EU, Landrover, Jaguar, Hyundai en BMW.

Verder willen wij ons ook steeds meer op de kaart zetten als een 'one-stop-shop' waar onze klanten ook terechtkunnen voor talloze gereedschappen van onder andere de merken Facom, Expert, Finixa, Brown...

Kortom, wij willen onze klanten een zo breed mogelijke waaier van producten aanbieden, gecombineerd met de beste service. Hiervoor rekenen wij dagelijks op een team van enthousiaste collega's.

Voor onze vestiging in Zele zijn wij momenteel op zoek naar een administratieve duizendpoot. Zin om mee je schouders onder ons project te zetten? Aarzel dan niet om ons te contacteren!



Wat houdt de job precies in?

Je staat in voor verschillende administratieve taken, zoals backorder lijsten opvolgen, overzichten opmaken voor verschillende diensten, commerciële rapporten opmaken voor de verkoopdienst, bijspringen met de facturatie of creditering…

Je verwelkomt de klanten die onderdelen komen afhalen aan onze toonbank en zorgt ervoor dat zij de correcte bestelde onderdelen kunnen meenemen.

Op drukke momenten bied je ondersteuning bij het aannemen van de telefoon.

Je verzorgt, indien nodig, de extra expreslevering naar onze klanten in de regio Zele/Lokeren.



Wie zoeken wij?

  • Je hebt een hart voor administratie.
  • Je bent gemotiveerd en kan goed om met een vooropgestelde deadline.
  • Je bent Nederlandstalig, kennis van het Frans is een pluspunt.
  • Je werkt vlot met de gebruikelijke Officepakketten.
  • Je bent nauwkeurig en leergierig.


Wat kunnen wij u bieden?

  • Wij bieden jou een boeiende uitdaging binnen een bedrijf in volle expansie.
  • Je komt terecht in een dynamisch en gemotiveerd team van 16 personen.
  • We zijn een bedrijf met een mensgerichte aanpak dat zijn medewerkers de mogelijkheden biedt tot ontwikkeling en ruimte laat voor eigen initiatief.
  • Aantrekkelijke verloning aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques.
  • Een 39u werkweek. (20 verlofdagen aangevuld met 6 Adv-dagen)


Kort en bondig:

Vereiste studies

  • 3de graad algemeen vormend secundair onderwijs (ASO3)
  • 3de graad technisch secundair onderwijs (TSO3)
  • gelijkwaardig door ervaring.
Werkervaring

  • Geen ervaring
Talenkennis

  • Nederlands (zeer goed)
  • Frans (basis)
Contract

  • Mogelijkheid tot Vaste Job
  • Contract van onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Dagwerk
Plaats tewerkstelling

  • Blokkestraat 53 8550 ZWEVEGEM


Waar en hoe solliciteren?

Contact: Liesbeth Vannieuwenhuyze – HR verantwoordelijke